Martin Mustonen Jokereiden uusi markkinointijohtaja

Jokerit Hockey Club Oy:n uudeksi markkinointijohtajaksi on nimetty mielikuvamarkkinoinnin ja tapahtumatuottamisen moniosaajana tunnettu Martin Mustonen. Hän aloittaa tehtävässä 4. maaliskuuta.

Lahtelaistaustainen Mustonen, 34, on toiminut 16 viime vuoden aikana sarjayrittäjänä ja perustanut, lanseerannut sekä tuottanut Suomessa useita valtakunnallisesti menestyneitä yleisötapahtumia ja kuluttajabrändejä. Mustonen tunnetaan erityisesti perustamastaan Summer Up -festivaalista, joka kasvoi hänen vaikutuskautensa aikana 23 hengen tapahtumasta parhaimmillaan yli 40 000 kävijän festivaaliksi.

Mustonen haluaa tuoda Jokereihin monipuolisen osaamisensa ja kokemuksensa erityisesti tapahtumien ja elämysten tuottamisen sekä yleisesti modernin liiketoiminnan kehittämisen parista.

-Euroopan kovimmassa lätkäsarjassa Suomen hienoimmassa hallissa pelaava Jokerit tunnetaan suurten elämysten tuottajana. Jokerit on lähellä sydäntäni ja siksi tuntuukin todella hienolta ja jopa luonnolliselta päästä kehittämään seuran markkinointia ja ottelutapahtumaa, Mustonen kertoo.

-Asiakaslähtöinen ja korkeatasoinen elämysten tuottaminen on aina ollut suuri intohimoni, joten otan tehtävän vastaan innolla. Haluamme luoda uusia unohtumattomia hetkiä ja kehittää yhtä Suomen tunnetuimmista urheilubrändeistä, joka sekä kiinnostaa että yhdistää kansaa, hän jatkaa.

Jokerit on yleisömäärissä mitattuna ollut KHL-aikanaan Pohjoismaiden suurin jääkiekkoseura, jonka kotiotteluissa omaa suosikkiaan käyvät kannustamassa lapset, nuoret, aikuiset ja eläkeläiset. Mustonen haluaa luoda jokaiselle kohderyhmälle lisäarvoa, joka entisestään parantaa kannattajien viihtyvyyttä hallilla ja syventää sidettä seuraan.

-Haluamme ottaa kaikki huomioon ja tuottaa aitoa lisäarvoa, joka palvelee jokaista. Tavoitteeni on entisestään lisätä Jokereiden ottelutapahtumien elämyksellisyyttä, tunnettuutta sekä yleisesti mielenkiintoa Jokereiden brändiä kohtaan, Mustonen kertoo.

-Ottelutapahtumiin ja niiden ulkopuolelle tuodaan uusia kiinnostavia ja toistuvia sisältöjä. Haluan, että Jokerit on elossa ja esillä jatkuvasti 24/7/365.

Key Official Sponsor

Nornickel

KHL Championship Partners Season 2018/2019